piątek, 11 maja 2012

"Miłość Cię znajdzie"-Lednica 2.06.2012

"Już niedługo, coraz bliżej...". Kolejne spotkanie na Polach Lednickich zbliża się wielkimi krokami. Ostatni raz tam osobiście byłam w 2010 roku (to jedno z tych trudnych spotkań... jednak ludzkie planowanie padło-i pojechałam, szczerze na nowo wróciłam do Jezusa w sakramencie pokuty i pojednania. Pomyśleć, że tak niewiele brakowało i naprawdę mogło mnie tam nie być. Duch Św. zadziałał porządnie-i chwała Mu za to. Tak to jest, że nie zawsze jest możliwe być osobiście tam, gdzie by się chciało (z różnych powodów). Jednak to nie było przeszkodą, aby być obecną duchowo-modlitwą na Lednicy-oraz słuchając transmisji lub ją oglądając (w internecie), wtedy gdy nie mogłam znaleźć się na tym pięknym, Bożym przedsięwzięciu osobiście. Moje świadectwo z Lednicy 2010 (ostatnia, na której byłam osobiście)-choć słowa naprawdę tego nie wyrażą-trzeba przeżyć sercem, doświadczyć nieograniczonego Miłosierdzia, szczerej radości, obecności Jezusa i wspólnoty-niczym jedna wielka, Boża rodzina: http://zyciowawedrowka.blogspot.com/2010/07/lednica-ad-2010.html 


Plakat tegorocznej Lednicy "Miłość Cię znajdzie"-źródło plakatu: http://www.lednica2000.pl/fileadmin/pliki/media/serwis_medialny/materia%C5%82y_2012/plakat2012.jpg










 Mam nadzieję, że uda mi się iść na pierwsze spotkanie o Lednicy oraz zapisać na tą tegoroczną pielgrzymkę. Temat tegoroczny nie do opisania w słowach-Boże Miłosierdzie. Co?: Spotkanie Młodzieży na Polach Lednickich (Lednica) Kiedy?: 2-3.06.2012 Temat: Miłość Cię znajdzie Więcej informacji: spotkanie przed wyjazdem na Lednicę 11.05.2012 r. (piątek)-parafia Ducha Św. i NMP Matki Kościoła (Kędzierzyn-Koźle, osiedle Piasty) godz. 19-spotkanie z księdzem-pewnie w którejś z salek domu parafialnego. Strona internetowa Spotkań Lednickich: http://www.lednica2000.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są moderowane. Administrator strony decyduje, które z nich zostaną opublikowane.