sobota, 28 stycznia 2012

Modlitwa potrzebna od zaraz.

Proszę o modlitwę (nie tylko w swojej intencji-trochę tych spraw jest i każda na swój sposób skomplikowana).­ ­­ ­
Jezus będzie wiedział o co chodzi.­ ­
Nie mam ostatnio łatwego czasu, ale postaram się też modlitwą (o ile tak to się da aktualnie w moim wykonaniu nazwać)-odwdzięczyć :)­ ­­ ­­ ­­ ­.


Nie łatwo być dzielnym (w pozytywnym znaczeniu tego słowa), ciężko też taką prośbę pisać-ze względu, że chodzi w niej również o mnie. Gdyby tylko o innych może byłoby śmielej i prościej podzielić się taką notką.


Sprawy ważne (nie tylko moje).
Jednak niech będzie tak jak Bóg tego by chciał-lecz z siłami, aby to przyjąć i przeżyć... żeby nie przygniotło ludzi, których to dotyczy (w tym mnie, dla mnie ważnych, czy nawet tych osobiście mi nie znanych, lecz na swój sposób bliskich, np. przez ich historię życia czy ich najbliższych).



 Słów brak... Czasem jakoś tak dziwnie się zastanawiam: mieć serce lepsze rozwiązanie czy chcieć żyć tak jakby się go nie miało? Nigdy nie potrafię odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie-tak będąc ugruntowaną po tej jednej stronie. Nie pierwsze i nie ostatnie pytanie/wątpliwość, jakie w moim życiu kolejny raz bardzo bardzo mocno dało o sobie znać. Ja wiem, dlaczego i kto miał wiedzieć też wie. Nie wszyscy się dowiedzą.
Wiem, wiem: nikt nie mówił, że będzie łatwo (w codzienności takiej jaka się zdarzyła, zdarza się i będzie). Jednak niektóre sprawy (i to nie tylko swoje jak się kolejny raz w praktyce życia okazuje) potrafią zbyt mocno przygnieść, wyniszczyć (czasem w przenośni, w różnych sytuacjach dosłownie i aż nadto co człowiek może wytrzymać i znieść.  

  P.S. (które również nie dawało w tłukących myślach spokoju, więc i nim zdecydowałam się z trudem podzielić): 

Bez względu na to jak te sprawy zostaną określone i tak nic nie wyrazi słowami ich sensu, trudności, powagi sytuacji i tej... strasznej bezradności, że nie mam pojęcia (jak inaczej niż modlitwą lub czymś podobnym, ale, czymś co nie wiem czy w aktualnym stanie można by tak nazwać w moim 'wykonaniu').

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są moderowane. Administrator strony decyduje, które z nich zostaną opublikowane.