piątek, 21 lutego 2014

"Modlitwa i czyn" Michel Quoist

Tytuł książki: "Modlitwa i czyn"
Autor: Michel Quoist
Wydawnictwo: Wydawnictwo Sióstr Loretanek
Liczba stron: 400


 Książka porusza wiele bardzo ważnych treści dla współczesnego człowieka. Wielokrotnie skłania do zastanowienia się nad sobą, swoimi relacjami do bliźnich i Boga. Ciężko pozostać wobec zawartych w niej wskazówek o relacji z Bogiem, innymi ludźmi, otaczającym nas światem-człowiekiem obojętnym. Przygoda z tą książką wielokrotnie przeradzała się w prawdziwe spotkanie sam na sam z Bogiem, prowadziła do modlitwy.
Zadziwiającym spostrzeżeniem był fakt, że znajdywałam tam odpowiedzi na pytania, które kiedyś rodziły się w moim sercu, lecz ja nie miałam odwagi się z nimi skonfrontować w praktyce życia. Lektura zdecydowanie godna polecenia. Wielokrotnie wracałam do rozważania jej poszczególnych fragmentów, pozwalało mi to odkryć w nich głębię działania Boga w moim życiu. Jestem pewna, że do takiej książki naprawdę warto będzie wracać, jest zbyt ważna, aby o niej tak po prostu zapomnieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są moderowane. Administrator strony decyduje, które z nich zostaną opublikowane.