środa, 16 listopada 2011

Koncert Love Story 18.11.2011 w Kędzierzynie-Koźlu

Trochę mnie tu nie było, dlatego, że ciągle coś się dzieje, a ja próbuję za tym nadążyć.
Uwaga, uwaga kolejne ogłoszenie-zdecydowanie to lubię. Oto taka piękna informacja:
Z wielką radością zapraszam na koncert, którego nie mogę się doczekać. Jednak tym razem się uda-kilka razy grali w innych miejscach, gdzie nie mogłam być. Tym razem koncert Love Story w... mojej parafii (parafia p.w. Ducha Św. i NMP Matki Kościoła-Kędzierzyn-Koźle-osiedle Piasty  dn. 18.11 o godzinie 19 (okrzyki radości ;) ;) ;) ). W chórkach koleżanka, którą poznałam w opolskim Duszpasterstwie Akademickim Xaverianum-Ania :D. Będzie się działo... Warto dodać, że wstęp jest wolny oraz będzie możliwość kupienia płyty zespołu Love Story. Więcej informacji poniżej: 



Przechodzimy, więc do konkretów :P:

 Co?: koncert zespołu Love Story
Kiedy?: 18.11.2011 godz. 19
Gdzie?: parafia p.w. Ducha Św. i NMP Matki Kościoła-Kędzierzyn-Koźle (os. Piasty)

Będzie możliwość zakupić płytę zespołu.


Jeszcze raz grzecznie i serdecznie zapraszamy ;).


Źródło plakatu:
http://www.facebook.com/lovestorypl
Strona www: http://www.lstory.pl/


Na koniec tak na zachętę jedna z piosenek zespołu Love Story pt 'Talitha kum':   http://www.youtube.com/watch?v=X6n2PsgPGYA


Możesz: nie zastanawiaj się tylko po prostu bądź-to trzeba po prostu przeżyć, posłuchać na żywo! Na 1000 procent  będę tam i ja (tym razem)-odliczam dni, przyjdzie dzień 18.11 to jestem pewna, iż będę liczyła godziny, które pozostaną do koncertu... 'Już niedługo, coraz bliżej...' jeszcze tylko kilka dni ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są moderowane. Administrator strony decyduje, które z nich zostaną opublikowane.